zondag 27 januari 2013

Een nieuw jaar.

Het is een beetje stil op mijn blog, maar hoe kan dat ook anders met zo'n druk leven. Studeren, liefde, familie, vriendinnen .. Daarom kwam ik via mijn lieve tante Mirjam op dit idee .. Ik ben gek op foto's maken & maak dan ook veel gebruik van Instagram .. Nu snap ik dat niet iedereen dit kent .. Mijn lieve tante maakt altijd een leuk overzicht van foto's die zij in een maand maakt .. Nu dacht ik dat kan ik ook! Dus bij deze de leukste foto's die ik in deze eerste maand van het nieuwe jaar heb gemaakt! Wat heb ik toch alweer een hoop gedaan!


Het jaar begon iets minder, ik was getroffen door een fikse keelontsteking! Oudjaarsavond was iets anders dan anders, maar wat hebben we het gezellig gehad! Met de liefde van mijn leven ben ik heerlijk bij die andere grote liefde van me geweest & hebben we een heerlijke avond gehad vol gezelligheid, geklets, vuurwerk en de nodige 'champi'.
Daarna ben ik heerlijk met mijn lieve gezin een paar dagen naar Antwerpen gegaan! Helaas moesten wij 1 zieke thuis laten, papa voelde zich zo beroerd dat hij niet mee kon. Wij vielen in Antwerpen echter met onze neus in de boter want hier begon de bekende 'solden' (nou zo bekend is dat denk ik dus toch niet want wij wisten van niets)! We zijn onszelf heerlijk te buiten gegaan in deze geweldige shop stad!
Maar niet alleen in Antwerpen heb ik leuke aankopen gedaan. Ik heb ook weer flink via het web gewinkeld en maar liefst ÉN nieuwe laarzen ÉN een nieuwe tas gevonden bij één van mijn favoriete merken, Supertrash! Daarnaast heb ik een heerlijke dag rond geslenterd op de Albert Cuyp & dan kan de Blond Amsterdam winkel uiteraard niet overgeslagen worden!
Tijdens de kerst zijn we allemaal weer ontzettend verwend, maar 1 kado vond ik toch wel zo bijzonder dat deze niet mocht ontbreken in deze collage. Van mijn lieve ouders heb ik een prachtige canvasdoek gekregen met het uitzicht dat ik later uit mijn slaapkamer raam wil zien! Een prachtig tafereel met, niet te missen natuurlijk, de Eiffeltoren! Ik kan niet wachten tot ik mijn toekomst in het mooie Parijs samen met mijn grote liefde kan gaan beginnen. Maar nee schrik niet, dat gaat voorlopig nog niet gebeuren hoor! Wij zitten de komende jaren gewoon nog in Nederland.
Mijn lieve vadertje is deze maand ook nog weggeweest, al was dat deze keer niet zo heel lang. Toch blijft het gek als hij niet in huis is. Ja, je zou het niet zeggen met 3 drukke vrouwen onder 1 dak, maar als de heer des huizes weg is kan het toch wat rustig zijn. Mijn papa kan zo gek zijn als een deur & hoewel dat soms voor de nodige irritaties zorgt, ga je dat toch wel ontzettend missen als het er ineens niet is!
Ik sluit af met datgene waar ik nooit genoeg van zal krijgen en dat is het gezellig samen zijn & genieten van heerlijke drankjes, hapjes en muziek met de allerliefste mensen om mij heen. Vorige week hebben wij de Skybar in het Hilton Hotel in Amsterdam aangedaan, een echte aanrader! Hoewel het vrij prijzig is (lees 7,50 euro voor een glas wijn, dit glas is dan echter wel van het formaatje vissenkom), heb je een prachtig uitzicht over de stad en er hangt een ontzettend relaxte sfeer. En vertel mij eens, als je dan ook nog met leuke lieve mensen ben, wat kan je dan als mens nog meer willen?

1 opmerking:

  1. Hallo allerliefste nichtje,
    Nou, zo te zien heb je echt al een heel drukke maand achter de rug. Gelukkig is je keelontsteking weer helemaal over. Je laarzen en tas lijken me geweldig mooi en je canvas is helemaal super!
    Leuk dat je ook een collage hebt gemaakt, ga je dit nu ook maandelijks doen? Dan heb je aan het eind van dit jaar een geweldig mooi overzicht van een heel jaar, kun je zelfs een kalender of agenda van maken....
    Fijne nieuwe week meisje,
    Liefs van mij,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen