zaterdag 1 december 2012

En dan wordt de liefde van je leven 25 ...

Morgen is het zover .. De liefde van mijn leven .. 25 ..

Soms doet hij net of hij vergeet hoe oud hij is. "Ik word toch 24?"
Nee schat het is echt waar, halverwege tussen de 20 en de 30.
En wat ben ik trots op hem. Hij heeft een lange weg afgelegd om daar te zijn waar hij eindelijk op zijn plek is. De Academie van Bouwkunst om precies te zijn. Via het MBO in Hoofddorp, het HBO in Haarlem nu eindelijk op die mooie Academie in Amsterdam.
Ik merk aan alles dat dit is waar hij thuishoort. Als we langs het prachtige gebouw rijden waar de Academie in zit roept hij trots: "Dit is mijn school!" Hij vertelt graag vol passie over zijn projecten & zijn inspirerende docenten. Wat ze hem allemaal leren & wat hij allemaal verzint. Wat hij allemaal meemaakt & wat hij nu weer heeft gezien. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik geniet van zijn enthousiasme. Een jaar geleden zat hij nog in een dip. "Wil ik wel echt architectuur gaan studeren?" Nu bestaat er geen twijfel meer, absoluut niet. Dit is zijn ding. Dit is wat mij moet doen. De rest van zijn leven. Hij kan zijn creativiteit kwijt & al wordt hij in stress volle situaties nog steeds wel heel zenuwachtig hij kan er nu veel beter mee omgaan. Hij zorgt dat hij steeds wat moois laat zien wanneer de Academie dit van hem vraagt & ze zijn blij met hem. Wat wil je nog meer?

Maar je ontkomt niet aan dat 25 jaar worden! Vanavond vieren we het met een klein groepje. En na al deze mooie woorden over mijn lieve vriendje kan ik natuurlijk niet anders dan ook een heel mooi kadootje geven. Hij heeft mijn wereld op mijn verjaardag op zijn kop gezet door met het mooiste geschenk aan te komen wat ik me kon bedenken. Een prachtige ketting van mijn andere grote liefde: Chanel. Nu had ik een onwijs gaaf iets voor hem bedacht, maar dat is helaas mislukt! Ik kan natuurlijk niet zeggen wat dit is want stel je voor dat hij dit leest! Ik heb iets anders verzonnen, iets wat ik zelf heel leuk vind om te geven & waarvan ik zeker ben dat hij het ook heel leuk vindt om te krijgen! Maar wat het is ... Dat blijft nog even geheim! Maar iets tekort komen zal hij zeker niet!

Lieve schat, mijn liefde, alvast van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag! Ik hou al 3,5 jaar heel veel van jou & ben van plan dat nog veel langer te gaan volhouden! En op een 2 december in een toekomstig jaar vieren wij jou verjaardag samen in Parijs, onze stad!


2 opmerkingen:

  1. Hoi nichtje, van harte gefeliciteerd met Rich. Die lieve trotse man van je... Geniet lekker van dit feest en van elkaar, en houdt dat nog heel lang vol. Jullie vormen zo'n mooi paar samen...
    Liefs van mij,
    Mirjam
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Muriel, je email gehad dus bij deze. Nou ik vond je tekst heel lief over je vriend, en die foto van jullie samen mooi. Zou je mij ook zo`n foto kunnen sturen. Ik vond het jammer dat ik niet eerder een berichtje kon sturen, en je kon feliciteren met zijn verjaardag. Wil je de felicitatie aan hem nog door geven van mij. Ik wil je blijven volgen, dat vind ik leuk om te doen, en zo hebben we ook contact he. Lieve groetjes en een knuffel, Oma.

    BeantwoordenVerwijderen